گلکسی تب 7.7 رسما معرفی شد
محمود رودینی
welcome to my weblog

 



 
 
از چند روز پیش منتظر معرفی نسل بعدی گلکسی تب بودیم. امروز سامسونگ به انتظار ها پایان داد. نتیجه کار هم تقریبا همان تبلتی بود که انتظارش را داشتیم
 

گلکسی تب 7.7، مجهز به مانیتوری با رزولوشن 1280x800پیکسل است. فکر کنم سایز این مانیتور را خودتان می دانید اما نکته هیجان انگیز داستان، به کار گیری فناوری Super AMOLED Plus در تبلت جدید است. این تبلت هم مانند خیلی از تبلت های 7 اینچی دیگری که وارد بازار شده اند، به اندروید 3.2 مجهز است. اندرویدی با طعم عسل. البته با رابط کاربری Touch Wiz UX سامسونگ که برای تبلت ها بهینه سازی شده.

قلب تپنده این تبلت جدید، پردازنده دو هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز است که در Galaxy Note هم به کار رفته. این تبلت با فناوری HSPA+ سرعت دانلودی برابر 21 مگابیت در ثانیه را وعده می دهد. البته به طور تئوری و نه عملی. از وزن 335 گرمی و حافظه داخلی 16 تا 64 گیگابایتی هم می توان به عنوان دیگر مشخصات این تبلت یاد کرد. امکان استفاده از اسلات میکرو اس.دی هم فراهم است. به مبحث مهم باتری که می رسیم، سامسونگ عدد 5100 میلی آمپر را جلوی چشممان گذاشته و وعده باتری ده ساعته را می دهد. بلوتوث 3، GPS و WiFi هم طبق معمول تعبیه شده اند. اگر دلتان برای عکس گرفتن تنگ شده، می توانید نگاهی به دوربین 3 مگاپیکسلی آن در عقب بیاندازید. البته دوربین جلویی این تبلت هم 2 مگاپیکسل دقت خواهد داشت.
 
 
 
 

 
 
 
 
می توان گفت که نسل جدید گلکسی تب سامسونگ، خیلی از انتظارات و شایعاتی که پیرامونش به وجود آمده بود را برآورده کرده است. زاویه دید آن هم بهبود یافته و با توجه به تمامی این موارد، می توان آن را به عنوان یک تبلت میان سایز قدرتمند شناخت. البته باید منتظر تست ها بمانیم و کارایی عملی این تبلت را هم شاهد باشیم. اما گلکسی تب جدید قطعا گزینه خوبی برای جا گرفتن در لیست کانديدا های خریدتان است. شما اينطور فکر نمی کنید؟
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 11 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط mahmood

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 829
بازدید کل : 219370
تعداد مطالب : 279
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



www.Pichak.net Upload picture -->

كد ماوس

کد نمایش آب و هوا

آمار سایت

href=http://pichak.net/blogcod/weather>کد نمایش آب و هوا

javahermarket